4 תשובות
גירל למה שתשלחי ידיד שלך?
אנונימית
ידיד זה טיפה מוזר אולי ידידה אבל כן לא משו משו
שואל השאלה:
אתם חושבים שיצאתי מוזרה?
אתם חושבים שיצאתי מוזרה?
אנונימית
לא מוזר גם אני עשיתי
אנונימי
באותו הנושא: