17 תשובות
לא הייתה אזעקה אבל שמעתי בום ממש חזק
אנונימית
לא, אבל מתחילים לשלוח למרכז
שואל השאלה:
נבלות שישרפו כבר החמסניקים האלה
אנונימית
לא
אני מהדרום
לא אבל יש בומים
בדרום אין וכה בדרום היה בום ואז הייתה התראה שיש בהוד השרון
מישהו יודע אם יש נפגעים?
כי אני שומעת מלא רעשים של אמבולנסים
אנונימית
לא היה אצלי
עדיף שיפול על המרכז ולא על הדרום מה אני יגיד לכם
בתור מישהי מהדרום כן
כן. במרכז.
אנונימית
לא


עריכה: האחרון שהיה לי היה לפניי שעתיים
כן היה בפתח תקווה