9 תשובות
כן אבל קשה לצחוק כשכל העולם מאשים אותנו ._.
חבל שחושבים שזה אנחנו
אין מה לעשות אי אפשר להתעלם מהעובדה שהם חמורים
הכל מאלוקים
כן באמת חבל שחושבים שזה אנחנו יאללה שישלמו על הטעויות שלהם
שואל השאלה:
מאוד חבל
העולם דפוק
ובאלי לשרוף את הערבים
כן אבל כולם מאשימים את ישראל
שואל השאלה:
אז למה עזה הבני זונות האלה עדיין קיימים?
למה לא מחסלים שם את כןלם כבר
למה מחכים
ועוד מרחמים עליהם לא זה השיא
ועוד האשימו אותנו
אנונימית