18 תשובות
להרחיק את זה מעצמך, ובסוף זה מחשבתי, תדע להגיד לזה "לא"
שואל השאלה:
לא טרול באמת שרציני יש לי כאלה כמעט כל יום וכמות כזאתי של אוכל
לא טרול באמת שרציני יש לי כאלה כמעט כל יום וכמות כזאתי של אוכל
אנונימי
תלך להתאמן, לי זה עזר גם פחות זמן לאכול וגם יותר זמן לשרוף שומן
שואל השאלה:
זה קשה לבגיד לא
באמת שזה קשה כי זה תמיג המחשסה של פעם הבאה וזה פעם אחרונה
זה קשה לבגיד לא
באמת שזה קשה כי זה תמיג המחשסה של פעם הבאה וזה פעם אחרונה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתאמן כל יום אבל ההתקפים האלה דיי מאזהים את כל העבודה של אימונים
אני מתאמן כל יום אבל ההתקפים האלה דיי מאזהים את כל העבודה של אימונים
אנונימי
תחשוב על זה בדרך אחרת, אל תגיד פעם אחרונה כי זאת לא תהיה.. תנסה להיות עסוק שזה לא ישאר לך בראש הרצון לאכול זה הכל עניין של משמעת
שואל השאלה:
אני לא יידע מה לעשות עם עצמי במקום מתי שאני כן רוצה לאכול
אני לא יידע מה לעשות עם עצמי במקום מתי שאני כן רוצה לאכול
אנונימי
תנסה להגיד לעצמך שאתה לא באמת רעב ותחשוב שאתה כבר יודע איזה טעם יש לזה אז זה סתם בזבוז זמן
לנסות להכין ארוחות מסודרות ולא להישאר רעב, זה יכול לעזור גם לאכול מאכלים עם הרבה נפח שמשביעים ומים
תנסה לסדר ולאזן את השגרת אגילה ואולי זה יעזור
וגם להעסיק את עצמך בדברים אחרים
תנסה לסדר ולאזן את השגרת אגילה ואולי זה יעזור
וגם להעסיק את עצמך בדברים אחרים
שואל השאלה:
אני אנסה לחשוב על זה שאני כבר יודע מה הטעם של זה אבל לפעמים אני רק אוכל כי אני זוכר איזה טעם יש לזה ואני רוצה כאילו לחוות את זה שוב
אני אנסה לחשוב על זה שאני כבר יודע מה הטעם של זה אבל לפעמים אני רק אוכל כי אני זוכר איזה טעם יש לזה ואני רוצה כאילו לחוות את זה שוב
אנונימי
שואל השאלה:
זה פשוט
ללעוס
לבלוע
ממש מרתק אותי
אני לא יודע אם זה כי אני רוצה להתעסק בפה שלי במשהו לםעמים או משהו אין מושג
זה פשוט
ללעוס
לבלוע
ממש מרתק אותי
אני לא יודע אם זה כי אני רוצה להתעסק בפה שלי במשהו לםעמים או משהו אין מושג
אנונימי
אני מבינה אבל כמה זמן כבר תחווה את זה דקה? עד שזה כבר יגמר ושוב תרצה משהו
אולי תנסה מסטיקים להעסיק אצ הפה
שואל השאלה:
אני אנסה תודה
3>
אני אנסה תודה
3>
אנונימי
בכיף :)
תנסה להתעסק בדברים אחרים, חברים ומשפחה גם תחביב לנסות למצוא
שואל השאלה:
יש לי מספיק תחביבים אני פשוט עצלן תחת ןלאחרונה גם קצת מדוכא ואין כוח לעשות אף אחד מהם
יש לי מספיק תחביבים אני פשוט עצלן תחת ןלאחרונה גם קצת מדוכא ואין כוח לעשות אף אחד מהם
אנונימי
כנראה זה בגלל התקופה, אל תרגיש רע עם כצמך כלכך תנסה לאזן לאט לאט
באותו הנושא: