4 תשובות
גרמניה הנאצית צריכה לכבוש שטחים על מנת לפתח את עצמה וליישב אזרחים גרמנים
שואל השאלה:
תודה רבה רבה
שואל השאלה:
אם אפשר עוד שאלה
באיזה צורה גרמניה תשיג את זה?
בצורה של כיבוש של עמים נחותים ממנה כי לפי תורת הגזע הגרמנים הם עליונים ולמשל העמים הסלאביים שם רק כדי לעבוד את הגרמנים וכדי לכבוש אותם