4 תשובות
רכלנית
או צופיפניקית
זה סוג של מילת גנאי לאסייתים
או שזה החיילים האלה שאוהבים את הצבא
כאילו מישהו מורעל שעושה את הכל הכי טוב שאפשר
אנונימית
שהוא כאילו שרוף על זה
נגיד מישהו במדא ואוצרים לו שהוא צהוב
שהוא הראשון שיבוא, הוא ממש אוהב את המקום, אוצרים מד"א והוא עולה בראש
אין דבר כזה