7 תשובות
אוגה בוגה
אנונימי
לא,ראיתי גם מלא פעמיים אל תסתבכי סתם גם לא בטוח שיעשו עם זה במשהו עכשיו
לא, עדיף לך לא להיכנס לזה...
לא, עדיף לך לא להכנס לזה שכל אחד יעשה מה שטוב לו, וגם יש כאלה עם אישור רפואי את לא יכולה לדעת
לא, זה בן אדם שקשה לו בחיים כנראה
אם תלשיני את תהרסי לו את החיים עוד יותר
אם תלשיני את תהרסי לו את החיים עוד יותר
לא
בעיה שלו
בעיה שלו
חחח רק בישראל בן אדם שמעשן ירוק ברחוב יוביל לדיון כזה
ולשאלה, מה הקשר לדווח? זה לא פשע
סעמק למה אני פוסט טרואמתי דווקא במידנה הזו, עצוב לי לחשוב שאנשים יסתכלו עליי ברחוב ויחשבו אם "לדווח עליי" רק כי אני צורך את התרופה שלי
ולשאלה, מה הקשר לדווח? זה לא פשע
סעמק למה אני פוסט טרואמתי דווקא במידנה הזו, עצוב לי לחשוב שאנשים יסתכלו עליי ברחוב ויחשבו אם "לדווח עליי" רק כי אני צורך את התרופה שלי
באותו הנושא: