9 תשובות
לראות דברים עצובים
גם את נבהלת שהסתכלו עלייך שהדלת הייתה קצת פתוחה?
לספר למישהו
שואל השאלה:
^^ מה?
אנונימית
תדברי על זה בקול
בין אם לעצמך או למישהו אבל זה ממש עוזר לשחרר
^^עזבי עזבי
תכתבי עם אחד ביוטיוב ותראי את הסרטון הראשןם
שירים דיכאוניים
אנונימית יקרה,

כתבת שנפל לך עכשיו הלב. משער שמדובר בדבר מה שחוות לפני זמן קצר.
משער שאת מרגישה מוצפת.. אולי מתוסכלת.. מותשת..

נשמע שיש לך מועקה לא פשוטה שאת מבקשת לפרוק. כמה לא פשוט להחזיק את ההרגשה הזו.. מדמיין לעצמי שאת מרגישה מאוד טעונה..

לפעמים, לדבר עם מישהו יכול להקל במעט.. אז אם את מרגישה שוב מוצפת (ואפילו אם סתם בא לך קצת לפרוק) רציתי להזמין אותך לצ'אט שלנו (של עמותת סה"ר), אנונימי.. אחד על אחד.. נקשיב (בלי שיפוטיות).. ננסה להבין קצת יותר.. להיות שם בשבילך ואולי לחשוב ביחד על דרכי סיוע נוספות..

את לא חייבת להישאר עם ההרגשה הזו לבד.. בואי..

שלך,
מתנדב סה"ר