7 תשובות
קודם כל זה לא סוף העולם אם את לסבית, אנשים מתים תאמיני לי עדיף להיות לסבית
ובכל מקרה , זה מחשבות שאופיניות לגיל שלך. משערת שאת בת 14-16 ובגילך גם אני חשבתי שאני נמשכת לנשים אבל התברר שאני סטרייטית.
זה מחשבות של גיל ההתבגרות (לפי מה שאמרת התאהבת בגבר) אז אין לך ממה "לדאוג"
הפרטי שלי פתוח אם רוצה אני יכולה לעזור
היוש, הכל בסדר וזה לגיטימי לחוות כאלה דברים ולחשוב ככה, זה בדיוק השלב בחיים שבו מבינים דברים כאלה.. בפעם הראשונה שזה קרה לי הייתי בכיתה ז' וחשבתי שאני סתם מבולבלת ועזבתי את זה אבל זה תמיד חזר אליי וחשבתי הרבה שאולי אני לסבית לגמרי או אולי אני בי או פאן אבל לאט לאט זה התעורר בי ובכיתה ח' כבר יצאתי מהארון בתור בי, זאת אומרת שאני נמשכת גם לגברים וגם לנשים.. יש הרבה סוגים של נטיות מיניות ויכול להיות שעוד תגלי על עצמך דברים. היום אני כבר בצבא ואני גאה בעצמי ובמי שאני.
ואת יכולה לפנות בפרטי אם באלך, הייתי בזוגיות גם עם בנות וגם עם בנים וחוויתי הרבה. מוזמנת לכתוב לי (:
היי אם את רוצה לדבר הפרטי שלי פתוח בשבילך.
אני מכיר את ההרגשה הזאת אבל לא צריך לפחד ממנה אני מרגיש את עם בנים לפעמים אבל עדיין סטרייט נראה לי שזה נורמאלי