4 תשובות
שואל השאלה:
בעזרת השם
אנונימית
עוד חודש חודשיים
זה יעבור מהר ויחזור לנו השקט
עם איך שהכל מתקדם וזה זה יקח זמן אנחנו לא נפסיק להפציץ
אותם והם יחזירו לנו וינסו לנקום שוב ושוב
וגם בנוסף המלחמה על השבויים לא תיגמר עוד מלאא זמן ככל הנראה
אבל הכל בסדר להבדל ממה שהיה ביום שבת כל המדינה על הרגליים ושומרים עלינו מכל מקום אז אין מה לדאוג
בעוד כמה שבועות
להישאר חזקים