41 תשובות
תשאל את זה ככה: למי יש יותר אופציות?
אנונימי
כי הן צריכות זמן אבל לא רוצות להיפרד
אני נתקלתי יותר בבנים ששואלים שאלות כאלה
הכל יחסי
הכל יחסי
כי זה חונק כזה זוגיות ומגביל
אז עדיף הפסקה כאילו מה את זה לגברי
אז עדיף הפסקה כאילו מה את זה לגברי
אנונימית
שואל השאלה:
איך זוגיות מגביל? להפך, זה נותן לאנשים להיפתח אחד לשני
איך זוגיות מגביל? להפך, זה נותן לאנשים להיפתח אחד לשני
אנונימי
זה חונק כזה כאילו
באמת אמיתי אני אומרת עדיף להיות לבד ולעשות מה שרוצים בלי הגבלה של משהו
באמת אמיתי אני אומרת עדיף להיות לבד ולעשות מה שרוצים בלי הגבלה של משהו
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר סטטיסטיקה, אני אומר כי נתקלתי בהרבה שאלות כאלה.
וגם חוץ מזה, בשביל מה אז בנות נכנסות מלכתחילה לסוגיות אם זה "מגביל"??
מה הקשר סטטיסטיקה, אני אומר כי נתקלתי בהרבה שאלות כאלה.
וגם חוץ מזה, בשביל מה אז בנות נכנסות מלכתחילה לסוגיות אם זה "מגביל"??
אנונימי
תלוי לאיזה זוגיות
יש זוגיות שזה סתם בשביל הכיף או כי משעמם ושיהיה איתי משהו אבל לבוא במטרה לזוגיות רצינית פחותת... זה מלחיץ כזה ומגביל
יש זוגיות שזה סתם בשביל הכיף או כי משעמם ושיהיה איתי משהו אבל לבוא במטרה לזוגיות רצינית פחותת... זה מלחיץ כזה ומגביל
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה זוגיות סתם בשביל הכיף? זה משחק בבן.
זוגיות זה משהו רציני. לא רציני זה כל הידידים
מה זה זוגיות סתם בשביל הכיף? זה משחק בבן.
זוגיות זה משהו רציני. לא רציני זה כל הידידים
אנונימי
^^ זוגיות סתם בשביל הכיף = סטוץ מתמשך.
זוגיות זה רק לחתונה
זוגיות זה רק לחתונה
אנונימי
מה רע בלקחת הפסקה מזוגיות? אם זה מה שהבן אדם מרגיש שהוא צריך ויעשה לו טוב מבחינה נפשית, אז זה מה שצריך לקרות.
לא בהכרח אני לא ממש לוקחת הפסקות סתם דוגמא האקס שלי זה שרצה הפסקה ובסוף נפרד ממני
אנונימית
כי היא רוצה להיפרד ממך
לרוב אני רואה שזה הפוך
"אני לא רוצה מחויבות" וכו
"אני לא רוצה מחויבות" וכו
רוב הפעמים שזה קורה כי הגבר נפתח אליה רגשית ומתחיל להתרכך לידה ואז יורד לה ממנו
זה לא נכון...
על סמך מה אתה מניח את זה?
על סמך מה אתה מניח את זה?
אעלק זוגיות לכיף אני מת
איזה דור אבוד
לשאלה: וואלה זה באמת נכון, מעניין למה זה ככה
איזה דור אבוד
לשאלה: וואלה זה באמת נכון, מעניין למה זה ככה
^^^אם תסתכל על רוב הסלבריטי קראש של נשים הטרוסקסואליות, הדמויות שהן אוהבות והטייפ של גברים שהן נדלקות עליהם, רובם הם גברים רגישים, חברותיים, אדיבים, ורוב הנשים שדיברתי איתן על הנושא יעדיפו גבר שיודע להיות רך ורגיש, שיכול לחלוק עם אישה גם את החולשות שלו, הפחדים והקשיים שלו...
נשים לא רוצות גבר שהדבר היחיד שהוא יכול להרגיש זה כעס, חרמנות ואדישות, הן רוצות בן אדם.
אולי מבחינה מינית זה אחרת, אבל החיים הם לא המיטה...
נשים לא רוצות גבר שהדבר היחיד שהוא יכול להרגיש זה כעס, חרמנות ואדישות, הן רוצות בן אדם.
אולי מבחינה מינית זה אחרת, אבל החיים הם לא המיטה...
אם תנסה לחקור את הפימייל גייז (אם אתה יודע מה זה), אתה תוכל לראות אילו גברים מוצגים שם...
תנסה לצפות בסרטים וסדרות שמכוונים אל נשים ותראה מה הרבה מאוד נשים באמת רוצות מבן זוג...
(כמובן שלא כל הנשים הן אותו דבר ולכל אישה יש העדפות משלה, אבל בכל זאת יש סטטוס קוו מסוים.)
תנסה לצפות בסרטים וסדרות שמכוונים אל נשים ותראה מה הרבה מאוד נשים באמת רוצות מבן זוג...
(כמובן שלא כל הנשים הן אותו דבר ולכל אישה יש העדפות משלה, אבל בכל זאת יש סטטוס קוו מסוים.)
כי בדרך כלל לבנות יש יותר בעיות אם זה עם עצמן והן חושבות יוצר מידי שוב אני לא מכלילה גם לבנים יש
כי להיות אישה בעולם של גברים זה לא קל
וזוגיות זה לא לכולם
וזוגיות זה לא לכולם
הפוך❤
אנונימית
שמע זה תלוי בכל אחת יש גם המון בנים שרוצים הפסקה זוגיות זה לא דבר קל
^^^^^אני חצי קלאץ' מסכים איתך
^ אשכרה
ברו מתחיל לפתח שנאה לנשים
לא יודע
זה או שיש בנות חרא או בנים חרא אחד מהשניים
לא יודע
זה או שיש בנות חרא או בנים חרא אחד מהשניים
לא יודעת אני שומעת יותר על בנייץם שלא רוצים מחויבות
אנונימית
אין דבר כזה הפסקה, הפסקה זה מילה נרדפת לפרידה.
אישה תגיד שהיא רוצה הפסקה כי לימדו אותנו להיות עדינות, רגישות, מתחשבות וזה מה שגורם לנו להיכנס לסיטואציות שאנחנו לא באמת מעוניינות בהן, מהחשש לפגוע בבנאדם, אז במקום לקרוא לזה "פרידה", קוראים לזה "הפסקה" כי זאת מילה עדינה יותר עם קונוטציה פחות רעה, נותן עדיין תקווה לעתיד משותף
למרות שתכלס גם המון גברים מציעים את הרעיון הזה אבל זה בעיקר בשביל לז**ן מהצד בלי שזה יחשב בגידה
אישה תגיד שהיא רוצה הפסקה כי לימדו אותנו להיות עדינות, רגישות, מתחשבות וזה מה שגורם לנו להיכנס לסיטואציות שאנחנו לא באמת מעוניינות בהן, מהחשש לפגוע בבנאדם, אז במקום לקרוא לזה "פרידה", קוראים לזה "הפסקה" כי זאת מילה עדינה יותר עם קונוטציה פחות רעה, נותן עדיין תקווה לעתיד משותף
למרות שתכלס גם המון גברים מציעים את הרעיון הזה אבל זה בעיקר בשביל לז**ן מהצד בלי שזה יחשב בגידה
לדעתי ככה זה בהתחלות של מערכות יחסים ובהתחלות אני מדברת גם שנה זה יחסית התחלה פשוט גברים לדעתי אוהבים מהר וחזק הם מהר מאוד מחליטים שהם אוהבים והם אוהבים מאוד מבחינתם האישה שהם אוהבים זה כל העולם שלהם אצל בנות זה יותר איטי לבנות יש המון סימני שאלה רק אחרי הרבה זמן הם ממש אוהבות חזק
כשבן רוצה לקחת הפסקה, הוא פשוט "שוכח" להגיד ופשוט שוכב עם מישהי. לכן הוא גם מתכחש לעובדה שבגד. מבחינתו זו הייתה הפסקה, הוא פשוט שכח להגיד.
בכל הזוגיות שלי אני נפרדתי ולקחתי הפסקות חוץ.מפעם אחת אז אני לא חושב שאתה אומר משהו נכון
תשמע תלוי מי יותר רוצה מביניהם.
אם בחורה תרגיש שהבן זוג שלה באמת האופציה הכי טובה היא לא תעזוב אותו.
אם הגבר מרגיש שהבחורה הזאת מיוחדת ו-וואו אז הוא לא יעזוב אותה.
מלא סיבות שיכולות להביא את הבת לרצות הפסקה בזוגיות וביניהן יש אופציה שהיא רוצה גם "לנסות" "דברים" אחרים
אם בחורה תרגיש שהבן זוג שלה באמת האופציה הכי טובה היא לא תעזוב אותו.
אם הגבר מרגיש שהבחורה הזאת מיוחדת ו-וואו אז הוא לא יעזוב אותה.
מלא סיבות שיכולות להביא את הבת לרצות הפסקה בזוגיות וביניהן יש אופציה שהיא רוצה גם "לנסות" "דברים" אחרים
בנתיים אני שומעת את האמירה הזאת בדיוק הפוכה.
בכל מקרה בכל דבר יש ויש אנשים.. אתה לא יכול להכליל קהילה/ מגדר שלם.
בעיניי, שכל אחד יעשה מה שנראה לו כמובן (וישא בהשלכות), עניין ההפסקות באופן כללי הוא בעייתי.. כנראה אומר שהבן אדם לא מוכן באמת להתחייבות כמו זוגיות או מסתכל מסביב ובורר אופציות (שוואלה עדיף מלבגוד, אבל זה עדיין חבל דק בין לבין כי כנראה שאתם עדיין מוגדרים כביחד).
אני לא מאמינה בדיוק בהפסקות, לפחות לא באופן רשמי והצהרתי.. אפשר לקחת פסק זמן מזוגיות- בתוך זוגיות. שכל אחד יקח זמן לעצמו וכן לתקשר ולדבר.
הפסקה זה סתם למתוח דברים בלי לדבר ולנסות להגיע לפתרון ביחד. ושוב- זה גם מפתח אצל הרבה אנשים להסתכל לצדדים (כמובן שאני מדברת על להסתכל בקטע שלחשוב שאתה עכשיו רווק ובוחן אנשים בקטע רומנטי ו/או מיני.. לא בכללי פיזית להסתכל ולהכיר אנשים בקטע חברותי), למרות שאני חושבת שזה פשוט אופי כזה כמו שיש אופי כזה לבוגדים.
בכל מקרה בכל דבר יש ויש אנשים.. אתה לא יכול להכליל קהילה/ מגדר שלם.
בעיניי, שכל אחד יעשה מה שנראה לו כמובן (וישא בהשלכות), עניין ההפסקות באופן כללי הוא בעייתי.. כנראה אומר שהבן אדם לא מוכן באמת להתחייבות כמו זוגיות או מסתכל מסביב ובורר אופציות (שוואלה עדיף מלבגוד, אבל זה עדיין חבל דק בין לבין כי כנראה שאתם עדיין מוגדרים כביחד).
אני לא מאמינה בדיוק בהפסקות, לפחות לא באופן רשמי והצהרתי.. אפשר לקחת פסק זמן מזוגיות- בתוך זוגיות. שכל אחד יקח זמן לעצמו וכן לתקשר ולדבר.
הפסקה זה סתם למתוח דברים בלי לדבר ולנסות להגיע לפתרון ביחד. ושוב- זה גם מפתח אצל הרבה אנשים להסתכל לצדדים (כמובן שאני מדברת על להסתכל בקטע שלחשוב שאתה עכשיו רווק ובוחן אנשים בקטע רומנטי ו/או מיני.. לא בכללי פיזית להסתכל ולהכיר אנשים בקטע חברותי), למרות שאני חושבת שזה פשוט אופי כזה כמו שיש אופי כזה לבוגדים.
תשאל את רייצ'ל גרין
זוגות לא יודעים להילחם הם רוצים הפסקה זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות
כאילו שאחרי שתתחתנו ותריבו תעשו הפסקה נו באמת צריך להישאר ולהשלים ולדעת לתת את המרחב מתי שצריך זה לא אומר לעשות הפסקה
זוגות היום לא יודעים להילחם על הקשר
לא מכליל אבל זה מה שאני רואה היום
כאילו שאחרי שתתחתנו ותריבו תעשו הפסקה נו באמת צריך להישאר ולהשלים ולדעת לתת את המרחב מתי שצריך זה לא אומר לעשות הפסקה
זוגות היום לא יודעים להילחם על הקשר
לא מכליל אבל זה מה שאני רואה היום
בנות מעדיפות להגיד הפסקה ולעשות את זה רשימי בן שניהם כדי לשקול דברים מחדש לפני שהן עושות משהו פזיז.
בנים פשוט הולכים ובוגדים.
אז תעריך את זה שאנחנו מבקשות הפסקה.
בנים פשוט הולכים ובוגדים.
אז תעריך את זה שאנחנו מבקשות הפסקה.
ממש ממש לא ^
תשאל את זה בצורה שונה כמו למשל :מי שולת במערכת ויותר קל לה לפרק אותה ויש לה יותר אופציות
אצלי זה הפוך חח
לכל מי שאמר שאין בעיה לקחת הפסקה "לנשום קצת" מהזוגיות...
מה יקרה שתתחתנו? גם אז תקחו הפסקה כל כמה חודשים?
אם זה זוגיות רצינית אז זה רציני... אם זה עם הפסקות אז כנראה שאתם לא מסוגלים להיות ביחד הרבה זמן
( יש לי הרגשה שיהיה הרבה מינוסים על זה אבל סורי זה האמת הכואבת)
מה יקרה שתתחתנו? גם אז תקחו הפסקה כל כמה חודשים?
אם זה זוגיות רצינית אז זה רציני... אם זה עם הפסקות אז כנראה שאתם לא מסוגלים להיות ביחד הרבה זמן
( יש לי הרגשה שיהיה הרבה מינוסים על זה אבל סורי זה האמת הכואבת)
שואל השאלה:
^מסכים
^מסכים
אנונימי