11 תשובות
חחחחחחחחחחחחחחח
לא
אפילו לא טיפה אחת של צער
לא כי אם לא חפים מפשע
הם כולם רוצחים
גם זקן אם קביים נכנס
שואל השאלה:
^^^איך הצלחת לכתוב באותיות כפולות??
אנונימית
^^שימי אימוגים
לא מהסיבה הפשוטה שבעזה אין חפים מפשע
כל ילד שם ייגדל להיות מחבל וכל אישה מחנכת את הילדים שלה לשנאת יהודים
אם הם באמת חפים מפשע אז כן (ואין לי ספק שיש שם כמה פה ושם), צר לי שהם נקלעו לסיטואציה. אבל אני לא בטוחה כמה חפים מפשע באמת יש שם.. בסופו של דבר ב2005 הם הצביעו באופן דמוקרטי לחמאס.
לא
מה עם כול האנשים שנרצחו אצלנו הם גם חפים מפשע ולא אכפת לחמאס
וכול הילדים שמה עוד כמה שנים יהיו מחבלים מלמדים אותם מגיל קטן לשנוא יהודים ומלמדים אותם לירות
ואנחנו עוד מרחמים עליהם ואומרים להם לעזוב דרומה
הילדים שלפני עשר שנים ריחמו עליהם הם אותם מחבלים שחדרו לישראל אז לא כי אני באמת חושבת שכל אחד מהם יגדל להיות מחבל מרוב שהשנאה שלהם אלינו גדולה
אנונימית