7 תשובות
מדברת איתם? אבל זאת רק אני
אנונימית
ריב
אנונימי
תשלחי מכתב או תדפקי, גם לי זה קרה ואין מה לעשות חוץ מלדבר דוגרי
גם אצלנו זה היה ככה, הלכנו אליהם ואמרנו שזה מפריע
לשים גניחות ברמקולים באמצע הלילה
תבקשי מהשכנים מעליהם לגרור כיסאות
עין תחת עין כיסא תחת כיסא
עין תחת עין כיסא תחת כיסא
אנונימי
שואל השאלה:
חחחחחחחחח אני מתהה כסא תחת כיסא
חחחחחחחחח אני מתהה כסא תחת כיסא
אנונימית
באותו הנושא: