5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם אני כיתה י הם יתנו לי?
אבל אם אני כיתה י הם יתנו לי?
אנונימית
תחפשי בגוגל אולי יש שם דברים לדפר
הגיל 16 ומעלה את אמורה לקבל צו ראשון ששם יש לך שם משתמש וסיסמא ורק אז תוכלי להתחבר
כן את חייבת סיגמא ושם משתמש תתקשרי למיטב אם אין לך
שואל השאלה:
יש לי דרך ללמןד מהאפליקציה הזאת בלי שם משתמש וסיסמא?
או שאני יכולה להשיג שם משתמש וסיסמא מעכשיו
יש לי דרך ללמןד מהאפליקציה הזאת בלי שם משתמש וסיסמא?
או שאני יכולה להשיג שם משתמש וסיסמא מעכשיו
אנונימית
באותו הנושא: