התחברות
הרשמה
דיברתי עד לפני חודש עם מישהו והפסקנו לדבר היום אני מתחרטת על זה
איך אפשר ליצור איתו קשר? חשבתי לשלוח לו מה קורה?
17 באוקטובר 2023, 10:38
הודעות
התחלות
3 תשובות
תשלחי לו מה קורה
מ
מומי האפרוח
"איך אתה עם כל המצב הזה?"
ס
סְנוֹבִּית
אל תשלחי לו סתם מה קורה... זה באמת בלתי נסבל. תדברי איתו על זה.
ח
חתול חלל
באותו הנושא:
לפני כמה חודשים דיברתי עם מישו והפסקנו לדבר בגלל כלום עכשיו הוא נזכר בי ורוצה להיפגש בחמישי למה?
דיברתי עם מישהו לפני יומיים פנים אל פנים אבל לא החלפנו טלפון או אינסטגרם או משהו
דיברתי לפני כמה חודשים עם מישהו
דיברתי עם מישהו חצי שנה ואז לפני חודש הוא ביקש ממני לשלוח לו תחת
יש מישהו שאני ממש אוהבת, והפסקנו לדבר לפני שנה
דיברתי כם מישהו הרבה זמן והפסקנו לדבר והוא העלה סרטון בטיק טוק לעשות לזה לייק?
הגיוני שדיברתי כאן עם מישהו לפני כמה חודשים והצ'אט שלנו פשוט נמחק אצלי?
דיברתי כאן עם מישהי לפני כמה חודשים(לא דיון על משתמש)
דיברתי עם מישהי מפה ועברנו לאינסטגרם לפני איזה חודש ומשהו, והיא ממש מביעה בי עניין
היינו בקטע והפסקנו לפני חודש לא התאים,
לגיטימי שאני מאוהבת במישהו שראיתי פעם אחת בחיים לפני שנתיים והפסקנו לדבר לפני ארבע חודשים ?