26 תשובות
כן וזה סתם מיותר
לא
לא.
זאת טעות לדעתי אומרת מניסיון
כן. אחד הדברים הכי גרועים שעשיתי אי-פעם.
כן שכבתי עם מישהו מפה והכרתי עוד מלא אנשים חח
יצא לי להכיר
חבל שזה יצא
חבל שזה יצא
כן ואחרי זה הןא חסם באינסטגרם
פדחן
פדחן
לא
כן
מתחרטת על כל רגע
מתחרטת על כל רגע
לחח לא
כן
לא יצא מזה כלום כולם פה יבשים
לא יצא מזה כלום כולם פה יבשים
aniiiiiii^^ - את חולת נפש או מה?
^אמאלהה
שואל השאלה:
^מה הבעיה למה חולת נפש שתהנה
^מה הבעיה למה חולת נפש שתהנה
כן, הכרתי מישהי והיינו חברות ממש טובות למשך תקופה
היה ממש כיף
היה ממש כיף
הכרתי אותו כמה חודשים טובים והיינו בקטע ועברנו לאינסטגרם זה לא קרה תוך דקה
הכרתי את חבר שלי פה ואת החבר הכי טוב שלי פה
לא לכי לאומיגל
הכרתי פה מישהי סתם משיחה שטותית כזאת מהחברים לעט
אנחנו ביחד כבר 3 וחצי שנים
אנחנו ביחד כבר 3 וחצי שנים
אנונימי
כן מביך לומר את זה
אבל אני וחברה שלי כבר יוצאים מעל שנה והכרנו כאן
בני 20 חייל וחיילת
אבל אני וחברה שלי כבר יוצאים מעל שנה והכרנו כאן
בני 20 חייל וחיילת
אנונימי
מביך טיפה לומר ואנחנו אומרים לכולם שהכרנו באינסטגרם
ביחד תקופה ארוכה והכרנו פה לפני שנתיים וחצי
ביחד תקופה ארוכה והכרנו פה לפני שנתיים וחצי
אנונימית
לא
כן ויצא מזה רק רע
באותו הנושא: