10 תשובות
צודק הגזמנו..
זו שיטה מוכרת בעולם כדי להוציא מידע ולהתיש שכלית בן אדם
כדאי שהם לא ישנו בלילה
היו צריכים לשים את ליאור סורין צועק החמאס והגיהאד תתביישו
כי חייבים להוציא מידע מהם מקווה שאחר כך כולם ימותו ויהנו בגיהנום
שואל השאלה:
באמת?
באמת?
כי זה יותר כיף להתעלל בהם כשהם בחיים
נכון צודק לא בסדר
פעם הבאה שישימו אורן להב הם היו מאבדים את זה סופית
פעם הבאה שישימו אורן להב הם היו מאבדים את זה סופית
הם שמו להם מני ממטרה???
ועוד מעיזים להגיד שצהל לא עושה פשעי מלחמה..
סתם סתם
אני מניחה שהם סתם רצו להציק להם בדרך כיפית
ועוד מעיזים להגיד שצהל לא עושה פשעי מלחמה..
סתם סתם
אני מניחה שהם סתם רצו להציק להם בדרך כיפית
כי אנחנו נחמדים מדי והם מפלצות
באותו הנושא: