8 תשובות
מן הסתם
כן המלחמה רק התחילה נחכה ונראה מה יהיה
שהם יכנסו לעזה הם יעשו עם זה משהו כרגע אין להם מה לעשות עם זה שיש שם חטופים עם כל הצער והכאב , ברגע שהם יכנסו לעזה ותהיה להם תאפשרות לעשות עם זה משהו ולעזור לחטופים הם יעשו את זה צריך לחכות בסבלנות
זה לא כזה פשוט כפי שזה נראה
מתכננים כניסה קרקעית כדי להציל אותם
אבל כניסה קרקעית זה סיכון של מוות של הרבה מאוד חיילים
לא יודעת לאן זה הולך
אנונימית
כן, הדברים האלה לוקחים זמן וזה מלווה בהרבה קשיים.
כן
כנראה שתהיה כניסה קרקעית לעזה
ברור, לא מספרים לאזרחים הכל מחשש לפעולות שהם מתכננים