5 תשובות
זה נמצא בעיר שלי.
לא שמעתי עליה הרבה. אבל לא הייתי מציעה לך לעבור לשם
בכלל, פנימייה זה לא מקום הכי כייפי. אני לומדת בפנימייה כבר 3 שנים ואני ממש לא נהנת
שואל השאלה:
אני בפנימיה כבר שנה.. אני פשוט רוצה ללמוד כלבנות
אני שמעתי, ידיד שלי למד שם ופרש כי הוא לא סבל את המקום הזה.. זה בחיפה לא?
שואל השאלה:
כן
קיצר ידיד שלי פרש משם אמר שהוא לא סובל את המקום הזה ועכשיו הוא לומד במקום אחר נראלי