5 תשובות
זה נמצא בעיר שלי.
לא שמעתי עליה הרבה. אבל לא הייתי מציעה לך לעבור לשם
בכלל, פנימייה זה לא מקום הכי כייפי. אני לומדת בפנימייה כבר 3 שנים ואני ממש לא נהנת
לא שמעתי עליה הרבה. אבל לא הייתי מציעה לך לעבור לשם
בכלל, פנימייה זה לא מקום הכי כייפי. אני לומדת בפנימייה כבר 3 שנים ואני ממש לא נהנת
שואל השאלה:
אני בפנימיה כבר שנה.. אני פשוט רוצה ללמוד כלבנות
אני בפנימיה כבר שנה.. אני פשוט רוצה ללמוד כלבנות
אני שמעתי, ידיד שלי למד שם ופרש כי הוא לא סבל את המקום הזה.. זה בחיפה לא?
שואל השאלה:
כן
כן
קיצר ידיד שלי פרש משם אמר שהוא לא סובל את המקום הזה ועכשיו הוא לומד במקום אחר נראלי
באותו הנושא: