12 תשובות
שניהם אותו הדבר
מנסיון
קצת יותר נוח באפליקציה אבל-
באפליקציה אין פירסומות
ואי אפשר להעתיק קישורים של משתמשים
באפליקציה יותר נוח
וגם אני די בטוחה שבאתר יש פרסומות
באפליקציה אין פירסומות, אז יותר נוח
אותו דבר
שואל השאלה:
אני משתמש באתר ואין פרסומות
אנונימי
הרבה יותר נוח לי באתר
אני בן אדם שעובר מאתר לאתר ואי אפשר ככה באפליקציה
שואל השאלה:
העיצוב באפליקציה שונה?
אנונימי
זה קצת יותר נוח, יש למשל אפשרות לחסום משתמש ככה שאי אפשר לראות תכנים שהוא מעלה
באפליקציה יותר נוח, בלי פרסומות..
אין הבדל
פשוט באתר יש פרסומות ובאפליקציה אין
הרבה יותר נוח באפליקציה פשוט