12 תשובות
לא כולן אבל בגלל שזה הטעם שלהן או משהו הן אוהבות להיות נשלטות
דאדי אישיוז
שואל השאלה:
אני יודע מניסיון כי עזבו אותי בשביל ערסים או אנשים שמתנהגים עלייה לא יפה
אני יודע מניסיון כי עזבו אותי בשביל ערסים או אנשים שמתנהגים עלייה לא יפה
אנונימי
שואל השאלה:
לא אחת^
לא אחת^
אנונימי
שואל השאלה:
4 פעמים עשו לי את זה
4 פעמים עשו לי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
מצאו מישהו יותר טוב כנראה אפילו שהוא התנהג לא יפה
מצאו מישהו יותר טוב כנראה אפילו שהוא התנהג לא יפה
אנונימי
זה לא נכון זה עניין של טעם אני לדוגמה לא אמשך לגבר שמתנהג אלי לא יפה
אני לא אוהבת
נפלת על בנות לא משהו והרוב ככה לא מכחישה
כי רובן מעדיפות להינות עכשיו וללסבול אחר כך ולא חושבות על ההשפעות העתידיות- היא תיזרק מלא, תהיה עם הרבה בנים, ותפרד מבנים אכותיים, ואחר כך היא תלך לבנים עם ערך ותחשוב שהיא פשוט יכולה להיכנס לחיים של הבן אדם ואז היא נדחית ונשארת רווקה עד סוף החיים.
חה חה חה מסכים איתך זה אני אטוס לאסיה וליפן ולקוריאה ולונדון וכל מיני מדינות כאלה ואמצא זוגיות שם הרבה יותר פשוט.
אנונימי
אני ממש נגעלת מזה.
באותו הנושא: