10 תשובות
כן
לא אבל גם לא טוב
לא גרוע זה טוב
שואל השאלה:
והשקעתי בלימודים
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט נתנו לי מגנים לא מאוד טובים וזה דפק אותי
אנונימית
לא
יש מלא בונוסים, תחשב לפי גוגל עם הבונוסים בטוח תקבל יותר
שואל השאלה:
עשיתי 3 יחידות אנגלית ומתמטיקה ומגמה 5 יחידות אז אין לי בונוס):
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי ראש לשפר בגרות גם ככה היה לי ממש קשה נגיד באזרחות יש לי 68 וממש השקעתי והציון הזה לא מתאים לי וזה היה הערכה פנימית המורה קבעה
אנונימית