5 תשובות
נהפוך את עזה לשטוחה
אבל יכול להיות שככה נתחיל מלחמה עם חיזבללה כי הם בעד חמאס והם לא רוצים שנשתלט עלייה
חיזבללה כבר עכשיו יורים לפעמים פה ושם,
במצב רגיל היינו מתחילים איתם מלחמה אבל לבנתיים אנחנו צריכים לכסח את עזה
כולם בעזה ימותו ואז נדקור להם את הגופות( ^^ )
שואל השאלה:
יהיה כניסה לעזה?
ארצות הברית תעצור אותנו
שואל השאלה:
המלחמה תסתיים עוד חודשיים פחות או יותר?