13 תשובות
כן
כן ואנשים עדיין קונים מהם כמו מפגרים
ידעתי מהבוקר אבל לפני זה לא היה לי מושג
כן חרא עליהם
לפני המלחמה לא. וגם עכשיו אני לא סגורה על זה שהם נגדנו
לצערי הם נגדנו
אם הולכים לפי פוסטים של ישראל בידור אז מפתיע שאנשים עוד לא החרימו את אמזון, עלי אקספרס ואולי גם אתרים שמוכרים מוצרים של חברות שהן באמת נגד ישראל.

שיין עצמה היא חנות אינטרנטית שמאגדת ספקים, הדגל שהועלה למכירה הורד ממכירה באותו היום ומנגד יש שרשראות של מגן דוד ולא פעם נתקלתי בשרשרת של ארץ ישראל,
משלוחים ביום ראשון בחינם הופסקו בגלל שלא משתלם לשלוח בזמן מלחמה,
השיתופי פעולה עם ישראליות הופסק כרגע כי אף אחת לא תפרסם שת"פ בזמן מלחמה ולא יצא מזה תועלת כמו בימים אחרים שהם לא מלחמה.

מי שרוצה לתמוך בישראל שיקנה רק כחול לבן, זה הכל עניין של סדר עדיפויות והרגלי צריכה, קניות באינטרנט באתרים בחו"ל אף פעם לא היתה חלק מתמיכה בישראל, לא בזמן מלחמה ולא בזמנים רגילים.