4 תשובות
שואל השאלה:
די אפילו ירדתי במשקל
זה מעצבן אותי ובא לי להפסיק ללכת
די אפילו ירדתי במשקל
זה מעצבן אותי ובא לי להפסיק ללכת
אנונימי
לא
אם לא אכלת מספיק חלבון ומספיק קלוריות אז כן
כנראה אתה בגירעון, תבדוק שאתה לא בגירעון גדול מדי כי אז קשה לשריר להשתקם אחרי האימונים
באותו הנושא: