21 תשובות
כשהמלחמה תיגמר
שואל השאלה:
אני לא חושבת שישאירו 300,000 + , אנשי מילואים עד שהמלחמה תגמר ..
אני לא חושבת שישאירו 300,000 + , אנשי מילואים עד שהמלחמה תגמר ..
אנונימית
מה זה משנה כמה זה יעלה למדינה
ישלנו מילארדים של כסף הם דואגים לעשוק מאיתנו כסף בלי הפסקה
מיסים חמודה
אז ממש אכפת לי כמה כסף יש למדינה הם ישלמו לאנשים במילואים וחסר להם שלא
וזה כנראה יקח זמן לפחות עד סוף המלחמה שמעי הם בצו 8 אין להם ברירה
ישלנו מילארדים של כסף הם דואגים לעשוק מאיתנו כסף בלי הפסקה
מיסים חמודה
אז ממש אכפת לי כמה כסף יש למדינה הם ישלמו לאנשים במילואים וחסר להם שלא
וזה כנראה יקח זמן לפחות עד סוף המלחמה שמעי הם בצו 8 אין להם ברירה
אין ספק שהמלחמה הזאת תעלה המווןן כסף
ישאירו את האנשים כי צריך אותם
המדינה לא צריכה לסגת לפני שמשיגים את מטרות המלחמה, צריך כוח אדם בכל זאת
המדינה לא צריכה לסגת לפני שמשיגים את מטרות המלחמה, צריך כוח אדם בכל זאת
שואל השאלה:
ברור שישלמו להם את השכר אבל הם חלק ענק מהאוכלוסיה .
ברור שישלמו להם את השכר אבל הם חלק ענק מהאוכלוסיה .
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שהם חלק ענק ורובם כבר אזרחים , הם בעלי תפקידים חשובים גם כן במשק של הארץ , הורים ורובם לפי האנשים שאני מכירה , פשוט זרוקים בבסיס ולא עושים כלום מלבד לאכול ולישון - את זה שמעתי מהמון חברה במילואים עכשיו .
בגלל שהם חלק ענק ורובם כבר אזרחים , הם בעלי תפקידים חשובים גם כן במשק של הארץ , הורים ורובם לפי האנשים שאני מכירה , פשוט זרוקים בבסיס ולא עושים כלום מלבד לאכול ולישון - את זה שמעתי מהמון חברה במילואים עכשיו .
אנונימית
ברור שאין ספק שהמלחמה עולה מלא כסף אבל תסתכלו ברשתות
יש עמודי אינסטגרם אמינים שמגייסים מעל 2 מיליון שקלים כל אחד מהם כדי לעזור לנו במדינה
אנשים תורמים לנו מכל העולם והכסף הולך לנשק תיקון בתים שהתפוצצו ונהרסו וכמובן רקטות וכאלה
הכל בסדר ולביבי יש מיליונים בכיס וברור שהאפס הזה לא יתן שקל למדינה כל הכסף שלו זה שלנו
יש עמודי אינסטגרם אמינים שמגייסים מעל 2 מיליון שקלים כל אחד מהם כדי לעזור לנו במדינה
אנשים תורמים לנו מכל העולם והכסף הולך לנשק תיקון בתים שהתפוצצו ונהרסו וכמובן רקטות וכאלה
הכל בסדר ולביבי יש מיליונים בכיס וברור שהאפס הזה לא יתן שקל למדינה כל הכסף שלו זה שלנו
שואל השאלה:
בדיוק מה שמעצבן - המחדל שלהם בממשלה גרם לנזק המטורף הזה ועכשיו אנשים צריכים לאבד את החיים .
בדיוק מה שמעצבן - המחדל שלהם בממשלה גרם לנזק המטורף הזה ועכשיו אנשים צריכים לאבד את החיים .
אנונימית
שמעי המדינה שלנו עומדת על 9.6 מיליון אנשים אז מבחינה סטטיסטית 300 אלף זה קצת.
לא כולם בקרב אש יש אנשים גם שעושים דברים אחרים שהם לא בשטח ובעזרת השם בכל יהיה בסדר
אסור לנו לשכוח את האירוע הזה לעולם
באמת בלי צחוק יום הזיכרון שיהיה הוא יהיה קשוח לכל עם ישראל
לא כולם בקרב אש יש אנשים גם שעושים דברים אחרים שהם לא בשטח ובעזרת השם בכל יהיה בסדר
אסור לנו לשכוח את האירוע הזה לעולם
באמת בלי צחוק יום הזיכרון שיהיה הוא יהיה קשוח לכל עם ישראל
אני מכירה מילואימניק ששוחרר היום, אבל יכול להיות שיוקפץ החזרה
אנונימית
את צודקת לגבי עניין הכסף אבל כרגע הביטחון הלאומי זה מה שחשוב
מדינות תורמות לנו כסף והמשק יידע להרים את עצמו(אני מקווה) כי הממשלה לא מתפקדת כמו שצריך
ויש פה ערבות הדדית בין אנשים אז המצב שלנו לא יתחיל מאפס
מדינות תורמות לנו כסף והמשק יידע להרים את עצמו(אני מקווה) כי הממשלה לא מתפקדת כמו שצריך
ויש פה ערבות הדדית בין אנשים אז המצב שלנו לא יתחיל מאפס
שואל השאלה:
ברור שאסור לשכוח .. יש כאלו שאומרים שהמלחמה תגמר בשבועיים או שבוע הקרובים , ויש כאלו שאומרים חודש-חודשיים . וזה פשוט לא הגיוני כי אני מכירה את המערכת הצבאית , ןאנשי המילואים הם אזרחים ברובם לא לוחמים לא מדברת על אלו של אגוז שייטת 13 מטכל דובדבן וכל היחידות הלוחמות ..פשוט גייסו בלי סוף . וזה שאלו 300,000 - זה החלק הכי מתפתח והכי חשוב באוכלוסייה , אלו כל דור העתיד (סטודנטים,הייטקסטים וכ'ו)
ברור שאסור לשכוח .. יש כאלו שאומרים שהמלחמה תגמר בשבועיים או שבוע הקרובים , ויש כאלו שאומרים חודש-חודשיים . וזה פשוט לא הגיוני כי אני מכירה את המערכת הצבאית , ןאנשי המילואים הם אזרחים ברובם לא לוחמים לא מדברת על אלו של אגוז שייטת 13 מטכל דובדבן וכל היחידות הלוחמות ..פשוט גייסו בלי סוף . וזה שאלו 300,000 - זה החלק הכי מתפתח והכי חשוב באוכלוסייה , אלו כל דור העתיד (סטודנטים,הייטקסטים וכ'ו)
אנונימית
מסכימה לגמרי
אני מכירה הרבה אנשים שהתגייסו וחלקם הגדול זה גם אנשים שצריכים להתחיל את הסימסטר הקרוב באוניברסיטה
אלו האנשים שמניעים את המשק שלנו ולכן בכל זאת אני באמת מאמינה שאחרי המלחמה הזאת שאר האזרחים יוכלו לתת גב לדור המתפתח והצעיר שעומד להיות בטראומה אחרי המלחמה והמשק באמת יוכל להניע את עצמו
לא חושבת שישאירו את כל ה300 אלף עד סוף המלחמה אבל כן ישאירו חלק ניכר
אני מכירה הרבה אנשים שהתגייסו וחלקם הגדול זה גם אנשים שצריכים להתחיל את הסימסטר הקרוב באוניברסיטה
אלו האנשים שמניעים את המשק שלנו ולכן בכל זאת אני באמת מאמינה שאחרי המלחמה הזאת שאר האזרחים יוכלו לתת גב לדור המתפתח והצעיר שעומד להיות בטראומה אחרי המלחמה והמשק באמת יוכל להניע את עצמו
לא חושבת שישאירו את כל ה300 אלף עד סוף המלחמה אבל כן ישאירו חלק ניכר
שמעי הם גייסו כדי
א להפגין כוח לעולם שגייסנו מלא אנשים בלה בלה
ב כדי לתגבר את הכוח הצבאי
תקשיבי כל תפקיד בצבא הוא חשוב וזה לא משנה אם יש אנשים שלא בדיוק עושים משהו כולם באטרף ובלאגן וכולם רוצים לנצח כל אחד תורם את חלקו וברור לי כל אחד ואחד מהחיילים חשוב אבל אם לא היו מגייסים כלכך הרבה אנשים איפה היינו היום? תחת כיבוש של חמאס? הצבא היה זקוק לאנשים יותר מאי פעם
נכון זה מבאס שגייסו בלי סוף אבל אם יתחילו לשאול מי רוצה לבוא מי לא רוצה לבוא לא רוצה לחשוב באיזה מצב היינו היום
א להפגין כוח לעולם שגייסנו מלא אנשים בלה בלה
ב כדי לתגבר את הכוח הצבאי
תקשיבי כל תפקיד בצבא הוא חשוב וזה לא משנה אם יש אנשים שלא בדיוק עושים משהו כולם באטרף ובלאגן וכולם רוצים לנצח כל אחד תורם את חלקו וברור לי כל אחד ואחד מהחיילים חשוב אבל אם לא היו מגייסים כלכך הרבה אנשים איפה היינו היום? תחת כיבוש של חמאס? הצבא היה זקוק לאנשים יותר מאי פעם
נכון זה מבאס שגייסו בלי סוף אבל אם יתחילו לשאול מי רוצה לבוא מי לא רוצה לבוא לא רוצה לחשוב באיזה מצב היינו היום
נקווה שהמלחמה הזאת תיגמר בקרוב ושישיגו את מטרות המלחמה עם מספר הנמוך ביותר של אבדות, ושחיילים יחזרו בשלום הביתה ושבסופו של דבר המשק והאוכלוסייה תצליח להרים את עצמה
יש לנו כעם ומדינה דרך ארוכה עכשיו של התמודדויות לאחר המלחמה(כלכליים, חברתיים)
מעבר לזה כרגע מרגישה חסרת אונים לצד המצב
יש לנו כעם ומדינה דרך ארוכה עכשיו של התמודדויות לאחר המלחמה(כלכליים, חברתיים)
מעבר לזה כרגע מרגישה חסרת אונים לצד המצב
שואל השאלה:
^ בהתחלה ברור שיגייסו מלא . אבל חושבת שחודש זה כבר יהיה מוגזם להשאיר את כל חיילי המילואים האלו .
^ בהתחלה ברור שיגייסו מלא . אבל חושבת שחודש זה כבר יהיה מוגזם להשאיר את כל חיילי המילואים האלו .
אנונימית
לאא לא ישאירו אותך חודש עכשיו את כולם מה פתאום
ישלחו חלק הביתה לנוח חלק יהיו בבסיסים חלק בשטח ויעשו החלפות
הם פשוט צריכים להיות בהיכון להיות מוכנים להיות מוקפצים שוב
ישלחו חלק הביתה לנוח חלק יהיו בבסיסים חלק בשטח ויעשו החלפות
הם פשוט צריכים להיות בהיכון להיות מוכנים להיות מוקפצים שוב
לטעמי חודש זאת מסגרת זמן בטוחה ומינימלית שצריך
שואל השאלה:
ברור אתה צודק ^
הקטע הוא שצריך חד משמעית לתת להם לפחות לצאת הביתה ובמידת הצורך - להקפיץ חזרה . אבל זה יהיה יותר מדי להשאיר אותם יותר מזה .
ברור אתה צודק ^
הקטע הוא שצריך חד משמעית לתת להם לפחות לצאת הביתה ובמידת הצורך - להקפיץ חזרה . אבל זה יהיה יותר מדי להשאיר אותם יותר מזה .
אנונימית
אני לא יודע כמה מקבלים כסף על מלחמה.. אבל יכול להיות שזה יתבטא בהורדה בביטוח לאומי