התחברות הרשמה

הייתם מצטרפים לפורום של רול פלאי בצאט?

16 באוקטובר 2023, 00:48
משחק דמויות    
תשובה אחת
שואל השאלה:
roll play - כאילו משחק דמויות בכתיבה... אפשר לעשות את זה כמו תסריט.
אבל אני מחפש אנשים שיקחו את זה ברצינוץ.
א
אנונימח
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים להצטרף לכת חיסול הקייפופ הייתם מצטרפים?
אם הייתה כת של אן בי, הייתם מצטרפים אליה?
אם הייתם יכולים להחליף את אחד שבעת פלאי תבל במשהו אחר, איזה אחד הייתם מחליפים ובמה?
הייתם מצטרפים ללהב"ה תמורת מאה שקל?
אם היו קבוצות בסטיפס עצמו הייתם מצטרפים ?
אם הייתה קבוצה של סטיפס הייתם מצטרפים?
אם היה בקבוצה בקיק של סטיפס הייתם מצטרפים?
אם היה צאט קבוצתי מחוץ לסטיפס כמו בעבר היית מצטרפים?
אם הייתה קבוצת טלגרם לסטיפס הייתם מצטרפים?
אם הייתה קבוצה של סטיפס הייתם מצטרפים?
מה הייתם עושים אם מלא חברים שלכם היו מצטרפים לסטיפס?