12 תשובות
משתתפך בצערך
ראית תמונה שלו בכלל? אם כן תתחילי איתו תנסי גם ככה את אנונימית למקרה שידחה חחח
אוקי
שואל השאלה:
כן ראיתי תתמונה חח אבל אין לי מושג מי זה
כן ראיתי תתמונה חח אבל אין לי מושג מי זה
אנונימית
יאללה חתונה ילדים מסיבה שתייה וכנסי להיריון
^^^^^מה זה משתתף בצערך? גם אני לא אצא עם מישהי מסטיפס ולא כלום אבל אם זה מה שחלק רוצים אז בהצלחה שיהיה להם אבל זה שלי ולך לא מתאים לא אומר שלה לא, תרבות ה"מביך" כל כך מביכה על כל דבר זה "מביך" והיא טובה רק כשזה ילמד את אותם "מביכים" לשים זין, אז עדיף לך לא לכתוב
^התחילה לי מיגרנה מהתשובה שלך.
שואל השאלה:
באמא לחללח
באמא לחללח
אנונימית
^^תשובה ממוצעת של לחוץ חברתית שמשקפת את החיים הממוצעים שלו, בכל מקרה לא אכפת לי מזל שאני לא כזה, לא להפגע.
^תלמד להשתמש בסימני פיסוק ואז תקרא למישהו אחר ממוצע, מביך.
שואל השאלה:
טוב באמא שלכם סתמו על מה דיברנו לאן הגעתם
טוב באמא שלכם סתמו על מה דיברנו לאן הגעתם
אנונימית
יופי
באותו הנושא: