6 תשובות
הפסקת אש לא תהיה, נגמרה הסבלנות והרחמים. היינו מספיק טובי לב. הגיע הזמן לנקום ולחסל
אנונימית
חיסול חובה
מה יהיה אני כבר לא יודעת זה חוסר וודאות
שינוי אמילי קורה שעם לא מפחד מכלום אבל צערי להגיד מלא אנשים בארץ הם ממש פחדנים מעולם שצריכים אישורים כל הזמן להרוג לעשות כל פעולה
אני מאוד מקווה שלא הפסקת אש.
המדינה לא תעז לעשות הפסקת אש, העם רותח ודורש נקמה וצדק. המלחמה תגמר שלא יהיה עוד חמאס וטרור מעזה
הפלת חמאס
לאא! לחסל את חמאס, חיזבאללה ולגמור עם זה