4 תשובות
איזה מגעיל לעשות כזה דבר באמצע מלחמה קשה כל כך
תלוי
לא חושבת
יכול להיות שפשוט קשה לו
יכול להיות שפשוט קשה לו
המצב קשה וזה מובן
יש אנשים שקשה להם האוטומט הוא לא לקבל תמיכה מהסביבה אלא להסתגר ולדחוף אנשים החוצה(לא אני מה פתאוםם)
אין מה לעשות עם זה זה הדרך התמודדות שלו
תראי לו באופן ברור שאת כן רוצה להיות שם איתו בתקופה ההזויה הזו
ומה שקורה הלאה זה כבר לא בשליטה שלך
יש אנשים שקשה להם האוטומט הוא לא לקבל תמיכה מהסביבה אלא להסתגר ולדחוף אנשים החוצה(לא אני מה פתאוםם)
אין מה לעשות עם זה זה הדרך התמודדות שלו
תראי לו באופן ברור שאת כן רוצה להיות שם איתו בתקופה ההזויה הזו
ומה שקורה הלאה זה כבר לא בשליטה שלך
באותו הנושא: