7 תשובות
זה מזעזע ובא לי למות
גועל נפש
אנונימית
שאין היגיון
אף מדינה אחרת בעולם לא לומדת במקרים כאלה
אני חושב שזה די לא מתחשב מצידם כי אני בקושי מסוגל לחשוב בזמן המלחמה ואני לא מסוגל להתרכז כיוון שאני יודע שכל שניה מעכשיו קרוב משפחה שלי או מישהו שאני מכיר יכול להירצח חס וחלילה טפו טפו טפו
אנונימי
משרד החינוך חייבים להתעורר!
כולם נלחמים על החיים שלהם וזה מה שאתם עושים?!?!?
לא אכפת לי אני גם ככה מתעלמת מהודעות של המורה בקבוצה
הם פשוט מטןמטמים
אני באמת לא מבינה מה הם מצפים? שאשכרה נלמד? כי זה לא אפשרי ללמוד בזמן שהבית שלי רועד כל היום, יש בומים מטורפים כל שנייה ואזעקות ועזבו את זה המצב הנפשי של הרבה מאוד מהתלמידים ברצפה, אחנו חיים בפחד ולחץ שלא נפסק, אנחנו בפאקינג מלחמה שיתעוררו
כאילו רציני שהם בכלל חושבים שנתרכז ונלמד? חיים בסרט
וכמו שהיה בקורונה עם הזום, אף אחד לא באמת למד ואז כולם היו עם פערים כשחזרו לבית ספר, אז עכשיו במצב של מחלמה? אף אחד לא ילמד!! מישהו שם חייב להבין את זה, בעיקר שר החינוך האפס הזה שלא עוזר לנו בכלל