7 תשובות
הלוו לקרוא תמיד לפני שרואים.זה חוק
לקרוא ככה את יכולה לתת לדמיון שלך מקום גדול ורק אחרי זה תתאכזבי ותגלי שטעית כשתראי את הסרטים :)
שואל השאלה:
הבנתי אבל בכלל זה מעניין?
אנונימית
האמת שלא ניסיתי אבל שמעתי על זה מלא ביקורות טובות בעיקר מחברים שלי, אולי אני גם אנסה :)
תמיד לקרוא קודם את הספר
לא ראיתי את הסרטים אבל שמעתי שהם טובים, הספרים ממש מעולים ואני מכירה הרבה שחושבים ככה
תמיד לקרוא, אל תעשו אותה טעות שעשיתי עם הארי פוטר
וקראתי את משחקי הרעב וראיתי לדעתי שווה לקרוא קודם