8 תשובות
כן גם אצלי זה ככה מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
זה סבל
זה סבל
אנונימית
ממש,אני לא מחייכת בכלל עם שיניים וכשאני צוחקת אני שמה יד על הפה
גם אני לא מסוגלת
נגיד אני מצאתי את הזווית שלי ואת הפילטר שנוח לי לחייך איתו
כשיהיה לך גשר את תראי מושלמת
אני אומרת לך
כל פעם שאת תחייכי את תגידי שאת נדירה
אז בינתיים תשימי אולי פילטר או משהו
נגיד אני מצאתי את הזווית שלי ואת הפילטר שנוח לי לחייך איתו
כשיהיה לך גשר את תראי מושלמת
אני אומרת לך
כל פעם שאת תחייכי את תגידי שאת נדירה
אז בינתיים תשימי אולי פילטר או משהו
את צריכה לנסות לאהוב את עצמך כמו שאת ולא לשנות אותך בסוף את תראי שאת תאהבי אותך אם הרווח
אנונימית
וואלה זה בא מבפנים תגידי לעצמך שאת יפה ובסוף גם תאמיני לזה
תפסיקי להשוות את עצמך לאחרות
ותקיפי את עצמך באנשים שאוהבים אותך
זה תהליך ארוך אבל זה עובד בסוף
וחוץ מזה שיניים עקומות הם בעייתיות רק אם את הופכת אותם לבעיה עבורך פשוט תחייכי ושיילכו את יודעת לאן
שחר חיון היא דוגמנית ויש לה רווח בשיניים
אחת מהשחקניות הכי בולטות בסדרה חינוך מיני עם שיניים עקומות
נו אז מה זה גורם להם להפסיק לחייך? לכולם יש פגמים במראה החיצוני שאנחנו לא אוהבים, אם נתבייש בהם וננסה להסתיר אותם הם תמיד יפריעו לנו ותמיד נחשוב עליהם
תפסיקי להשוות את עצמך לאחרות
ותקיפי את עצמך באנשים שאוהבים אותך
זה תהליך ארוך אבל זה עובד בסוף
וחוץ מזה שיניים עקומות הם בעייתיות רק אם את הופכת אותם לבעיה עבורך פשוט תחייכי ושיילכו את יודעת לאן
שחר חיון היא דוגמנית ויש לה רווח בשיניים
אחת מהשחקניות הכי בולטות בסדרה חינוך מיני עם שיניים עקומות
נו אז מה זה גורם להם להפסיק לחייך? לכולם יש פגמים במראה החיצוני שאנחנו לא אוהבים, אם נתבייש בהם וננסה להסתיר אותם הם תמיד יפריעו לנו ותמיד נחשוב עליהם
שואל השאלה:
אנשים זה לא שאני לא אוהבת את עצמי אני מתה על עצמי אני חושבת שאני די יפה כזה ואני נהנית כל עוד יש לי יופי אבל הבעיה זה השיניים הן מורידות פוטוגניות וזה משהו שרק אנשים עם רווח יבינו
אנשים זה לא שאני לא אוהבת את עצמי אני מתה על עצמי אני חושבת שאני די יפה כזה ואני נהנית כל עוד יש לי יופי אבל הבעיה זה השיניים הן מורידות פוטוגניות וזה משהו שרק אנשים עם רווח יבינו
אנונימית
היי, אני מסכימה איתך כל כך. יש לי שיניים ממש עקומות וזה החוסר ביטחון הכי גדול שלי. מה שמעודד אותי זה להגיד לעצמי שאף אחד לא מושלם. וזה בסדר להראות טיפה "מכוערת".