3 תשובות
שואל השאלה:
הפחד הכי גדול שלי שזה פשוט השקט לפני הסערה
כבר היה כמה אנשים אבל בודדים כרגע צריך להיזהר ולסמוך על כוחות הביטחון שהם יודעים את זה
אני גרה בירושלים באזור מוקף בכפרים ולפני כמה ימים הם אמרו שכל הכפרים יצאו לעשות בלאגן ולא היה כלום, הכפרים די אוהבים אותנו ברור שיש כאלה שלא אבל נראה לי יהיה בסדר