7 תשובות
שואל השאלה:
קשה לי להגיד את זה^^
קשה לי להגיד את זה^^
אנונימית
יש הרבה כמוך אבל לא חבל להפסיד חומר לימודי?
מספיקים ללמוד הרבה מאוד בזום הייצי ממליצה לך פשוט לדבר עם המורה ולהסביר לך שקשה לך קצת לפתוח מצלמה
מספיקים ללמוד הרבה מאוד בזום הייצי ממליצה לך פשוט לדבר עם המורה ולהסביר לך שקשה לך קצת לפתוח מצלמה
אנונימית
ממש^
שואל השאלה:
באמת שכן, אמא הקלה ממש שאני לא היחידה^^
באמת שכן, אמא הקלה ממש שאני לא היחידה^^
אנונימית
את לא היחידה
לדעתי עדיף שתגידי למורה שמבחינה נפשית את לא מסוגלת להיכנס, אני בטוחה שהיא תבין
לדעתי עדיף שתגידי למורה שמבחינה נפשית את לא מסוגלת להיכנס, אני בטוחה שהיא תבין
את לא היחידה
גם אני ככה
כל המורים שולחים לי הודעות חושבים קרה משהו מי מספר להם שאני ישנה בשעות האלה
כל המורים שולחים לי הודעות חושבים קרה משהו מי מספר להם שאני ישנה בשעות האלה
באותו הנושא: