22 תשובות
שואל השאלה:
^אני רוצה ממש להשפיל אותו שהוא יבכה גם מכאב וגם ממבוכה
^אני רוצה ממש להשפיל אותו שהוא יבכה גם מכאב וגם ממבוכה
אנונימית
אל תבעטי לו מול הביהס. תזרקי לו את התיק לפח
למה גבר מפליק לך בתחת ולמה ידידים שלך לא מפוצצים אותו מכות?
תתחזי לדוגמנית או משהו בסגנון,תתחילי איתו באינסטגרם.
הוא יספר לחברים שלו עליה ואז תדחפי לעשות איתו שיחת וידאו,בשיחת וידאו תשימי ילדה בת 8-10 ואז תקחי את המצלמה ותגידי לו עבדתי עליך.
אני מבטיח שהוא לא ייעשה לך כלום.
הוא יספר לחברים שלו עליה ואז תדחפי לעשות איתו שיחת וידאו,בשיחת וידאו תשימי ילדה בת 8-10 ואז תקחי את המצלמה ותגידי לו עבדתי עליך.
אני מבטיח שהוא לא ייעשה לך כלום.
^בן כמה אתה?
18
למה או או כשאפשר גם וגם
לא נראלי 18 עם תשובה כזאת
זה ישמע מוזר אבל נראלי הוא דלוק עלייך
בנים זה עם הזוי אם הם רוצים מישהי הם יעשו הכל הפוך
בנים זה עם הזוי אם הם רוצים מישהי הם יעשו הכל הפוך
אנונימית
^^אני 18 מה אתה רוצה?
להתחזות לדוגמנית עזוב אחי הכל טוב
^אמרתי את זה בצחוק מה אתה רציני?
את בחורה ?
מזתומרת מפליק בתח*?!?!?!?
תבעטי לו בפרצוף לא בביצים!
תבעטי לו בפרצוף לא בביצים!
שואל השאלה:
כן אבל אני רותה משהו משפיל שיבעה מזה תנו רעיונות
כן אבל אני רותה משהו משפיל שיבעה מזה תנו רעיונות
אנונימית
שואל השאלה:
^לא אני בכורה
^לא אני בכורה
אנונימית
אז תפוצצי אותו פשוט
שואל השאלה:
או חשבתי כזה אני אעשה לו שרוק כזה
או חשבתי כזה אני אעשה לו שרוק כזה
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי אני פשוט אבעט לו בביצים עד שהם יצאו לו מהגרון
נראה לי אני פשוט אבעט לו בביצים עד שהם יצאו לו מהגרון
אנונימית
יש לך אחים גדולים?
שואל השאלה:
^^^מה נראה לך שיש לו קראש עלי אני גם לא רוצה אותו הוא סוטה ומוזר
^^^מה נראה לך שיש לו קראש עלי אני גם לא רוצה אותו הוא סוטה ומוזר
אנונימית
שואל השאלה:
בקיצור הלכתי אליו עם עוד כמה חברות הוא מתאמן איפה שאנחנו מתאמנות אחרי האימון הלכתי אליו שהכול מצולם תפסתי לו את הביצים ואמרתי לו שאם עוד פעם אחת הוא יתיק לי או לחברות שלי אני אעשה אותו עקר ואז הוא נפל ובכה וחברות שלי כול אחת היינו 5 נתנה לו פיצוץ לביצים וזהו נראה לי הוא עדיין שם בוכה מה אתם אומרים צדקתי?
בקיצור הלכתי אליו עם עוד כמה חברות הוא מתאמן איפה שאנחנו מתאמנות אחרי האימון הלכתי אליו שהכול מצולם תפסתי לו את הביצים ואמרתי לו שאם עוד פעם אחת הוא יתיק לי או לחברות שלי אני אעשה אותו עקר ואז הוא נפל ובכה וחברות שלי כול אחת היינו 5 נתנה לו פיצוץ לביצים וזהו נראה לי הוא עדיין שם בוכה מה אתם אומרים צדקתי?
אנונימית