9 תשובות
כן, סתם יש סיכוי שאת לא היחידה
אבל זה מקשה לישון
רעש מספק
אנונימי
נותן חוויה של מציאות מדומה
כן אותי זה מפחיד רצח כי כשהייתי ילדה קטנה והיה צוק איתן הייתי בטוחה שזה ערבים שמפציצים אותנו ויש לי טראומות ואני מפחדת רצח ממטוסים עד היום
אני לא אוהבת דפקה....
לא, מאז מתקפת הפתע אני לא סומך עליהם שהם לא יתנו פתאום בום על-קולי ויחרישו אזניים
אנונימי
אחד הדברים הכיפים
זה תחושה כזאת מגניבה בגוף
רעש שאת מוקפת בחיילים וזהעוטף אותך בתחושה חמימה