12 תשובות
לא .
לכל המדינה. כולם במצב מאוד קשה
היא הרסה חי את עור הפנים אני לא צוחקת יש לי ככ הרבה חצקונים עכשיו
אני ממש מזדהה. הפסקתי לצפות בזה כי זה לא עושה טוב לנפש בכלל, אמנם ההתעסקות היא יום יומית אבל אני מפחיתה את התוכן שאני צופה בו.
אנונימית
וואו גם אני
כלכך מקווה שזה יתרפא לי
כלכך מקווה שזה יתרפא לי
הרס לכולנו, הסרטונים הו מזעזעים זאת לא פעם ראשונה שאני רואה משהו כזה אבל שזה אנשים ישראליים ואתה אשכרה מכיר אותם או שזה היה יכול להיות אתה זה יותר קשה.
אנונימית
מה שהורס לי את הנפש בכל המצב הזה זאת החרדה. הפחד ממה שיקרה לי,לקרובים שלי ולמדינה שלי,הפחד חס וחלילה למות,להיפצע קשה,להיות חסר בית,להיות פליט,או לחיות בסבל כל שאר חיי
אנונימי
זה שבוע שחור לכל עם ישראל ללא ספק. גם במלחמה עם גולדה מאיר לא קרו דברים ככ קיצוניים. אני מקווה שכולנו יום אחד נוכל לחזור לחיות חיים נורמטיביים, אבל זה כנראה תמיד ירדוף אותנו במחשבות
אנונימית
^^ ממליצה לך להתחזק באמונה אני לא יודעצ איך אנשים שורדים את העולם הזה בלי לסמוך על אבא שבשמיים
אנונימית
אוף ישר שהתחילה המלחמה כתבתי פה לא לראות סרטוני זוועות על אף הסקרנות אני מכירה פסיכולוגיה ובריאות הנפש וישר קלטתי שהרבה אנשים הולכים להרוס לעצמם את החיים עם הסרטונים מבלי להיות מודעים לזה אפילו..
זה כמו ילד בן 3 שרץ לכביש ואתם מנסים לעצור אותו בכל מחיר
זה פשוט זה..
לשןאלת אני ממש מצטערת בשבילך וממליצה לך לא לוותר על טיפול פסיכולוגי להתרפא מזה כנה שיותר מוקדם. אין לך מה לסחוב את זה איתך זה כבד מידי
זה כמו ילד בן 3 שרץ לכביש ואתם מנסים לעצור אותו בכל מחיר
זה פשוט זה..
לשןאלת אני ממש מצטערת בשבילך וממליצה לך לא לוותר על טיפול פסיכולוגי להתרפא מזה כנה שיותר מוקדם. אין לך מה לסחוב את זה איתך זה כבד מידי
אנונימית
שואל השאלה:
^ איזה בן אדם טוב את❤
^ איזה בן אדם טוב את❤
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^ תודה❤
^^^^^^ תודה❤
אנונימית