6 תשובות
כן, בתיאבון
תכיני
למה לא..
אם את רעבה הגוף שלך מבקש אוכל..
תתני לו את חשובה אהובה ;)
אם את רעבה הגוף שלך מבקש אוכל..
תתני לו את חשובה אהובה ;)
ברור שכן
דודא זה דודא
דודא זה דודא
בתאבון
שואל השאלה:
בסוף לא הכנתי כי פחדתי לשרוף את הבית אבל בכל מקרה שרפתי את הבית עם טוסטר
בסוף לא הכנתי כי פחדתי לשרוף את הבית אבל בכל מקרה שרפתי את הבית עם טוסטר
אנונימית
באותו הנושא: