11 תשובות
שואל השאלה:
בדיןק נו זה בית משנות ה80 יש פה מדרגות מטרום השואה
בדיןק נו זה בית משנות ה80 יש פה מדרגות מטרום השואה
אנונימית
אותו כנל ^^
שואל השאלה:
אני גרה בביניין
אני גרה בביניין
אנונימית
אני גר בבניין אבל קומה ראשונה ויש כניסה אחרת וגינה אז כאילו אנחנו חלק מהבניין אבל לא בתוך הבניין
שואל השאלה:
קיצר יש לך מקלט שלוש דקות מהביצ ומדרגות מטרום השןאה? כי אני ככה
קיצר יש לך מקלט שלוש דקות מהביצ ומדרגות מטרום השןאה? כי אני ככה
אנונימית
אז במדרגות זה גם אחלה. תבררי אם יש ממד בבניין (משותף) שאת לא יודעת עליו. זה יכול להיות גם מחסן למטה שהוא מסתבר ממד
המקלט הוא 10 שניות כולל לרדת במדרגות
שואל השאלה:
יש לי מחסן למטה אבל ממד הןא לא בובי חח. מחסן מדפיי נייר
שיעשו לנו ממד כבר הערבים המשרתים שלנו
יש לי מחסן למטה אבל ממד הןא לא בובי חח. מחסן מדפיי נייר
שיעשו לנו ממד כבר הערבים המשרתים שלנו
אנונימית
זה לא שאני עני זה שפשוט הבית מלפני 20 ומשהו שנה אבל יש מקלט בכמה שניות מהבית
לי אין ממד וקשה.
גם חדר מדרגות יכול להיות מרחב מוגן. את גרה בבניין או פרטי?
באותו הנושא: