7 תשובות
את מתכוונת לחיילים שבסדיר?
שואל השאלה:
כן^^
אנונימית
הם לא נחמדים כי הם עושים את זה כל יום כמעט וזה כבר נמאס בסוף
יש להם קצת סיבה אבל כן זה לא נעים
שואל השאלה:
אבל זה התפקיד שלהם וזה הרגשה לא נעימה שמישהו שרק מתגייס היום ומתיחסים אליו מגעיל
אנונימית
כן יודעת, אין מה להתייחס לזה יותר מידי
ברור, הם כל יום באים לבסיס ועושים את אותו הדבר בדיוק
זה כי הם רגילים לזה וכשרואים טירונים בדרכ מראים לטירונים כשהם מעליהם, כי ככה זה פזם