5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה leols#4800
טוב תשמע יש לי משתמש בeune אני במשתמש המקורי שלי בווסט אמרלד אוכל לבוא ממשתמש סילבר של חבר לעשות לך בוסטים אם תרצה שלח פה את הדיסקורד שלך מחר כבר נדבר
שואל השאלה:
לא איזה אני לוול 315 אני לא פותח משתמש חדש ואני ראנק נמוך כי אני משחק דראפט ואין לי כוח להתאמץ בלעלות ראנקים כי הקבוצות פה זה yummi top 0/30 איתי
וואלה כבר עשיתי מה הראנק שלך? האם אתה בeuw והאם בא לך שאעשה לך בוסטים. על הדרך זרוק לי איזה פרח
שואל השאלה:
יש סיכוי נעשה ב 6 וחצי? וכנראה יש לי עוד 2 חברים שמצטרפים הם גולד