3 תשובות
שואל השאלה:
אם עברה דקה מהשאלה ואין תשובות - כנראה שלא יהיו אף פעם:)))
אנונימי
אני גם לא מזמינה כלום האמת כי אני לא חושבת שהחברות שילוח בארץ עובדות כרגע
שואל השאלה:
יואווו איזה באסה..
אנונימי