5 תשובות
כן..
אולי קצת
אני שונאת את שני ההורים לא יודעת מה איתכם
שואל השאלה:
כי הרגשתי שהיא מעדיפה את אחותי עלי כרגיל..
כי הרגשתי שהיא מעדיפה את אחותי עלי כרגיל..
אנונימית
כולנו...
באותו הנושא: