7 תשובות
כן, אבל למה אתה חושב ככה?
הגיוני כי אתה מכיר את עצמך
למה שתרחם עליה, אם היא מצאה משהו טוב בך
אמיתי
יש מישהו שמאוהב בי ועשיתי לו רק רע (לא בקטע של "חיחיחי אני כל כך רעילה!1!" אני פשוט מודעת לזה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אין בי כלום ממה שבחורה באמת רוצה/צריכה מבן זוג ואני כנראה יעשה אותה מסכנה כי החיים שלי מלאים בטעויות
אנונימי
דבר ראשון תהיה בטוח שכל עוד אתה לא אוהב את עצמך אף בחורה לא תאהב אותך
אני בטוחה שאתה טועה, יש לך הרבה מה להציע פשוט לא מודע לזה.
אם אתה רוצה בת זוג שאוהבת ומעריכה אתך אתה צריך קודם כל לאהוב את עצמך ולדעת מה אתה שווה.
זה פשוט חוסר ביטחון שאם מטפלים בו מספיק טוב אתה משתנה.