32 תשובות
עזבי הכל
תקראי לו גבי
תקראי לו גבי
גבי
מני
גבנצ
שואל השאלה:
התלבטות קשה
התלבטות קשה
גבנצ
ג'רי
מיקי איזה שם יותר טוב לעברי מיקי?
אנונימי
גבנצ
וואי ג'רי זה נדיר גם גבנצ חמוד
מייטי.
(על שם מייטי מאוס)...
(על שם מייטי מאוס)...
עדיף מני
אבל אפשר גם
ג'רי
מיקי
פיץ
אללה
ואז תוכל להגיד
אללה הוא עכבר
אבל אפשר גם
ג'רי
מיקי
פיץ
אללה
ואז תוכל להגיד
אללה הוא עכבר
חדמש מני
מיקי ואז הוא יהיה מיקי מאוס
גבי
גבנצ
מני
וואט, שניהם טוביםםםםםםם
אבל גבנצ
אבל גבנצ
אבל גבנצ זה חמודד
מני
העכבר מני
מני
תקראו לו פינחס סוף ואז אנשים יגידו את זה מהר וזה יצא משהו מצחיק
וואי וואי זה קשה
מני עדיף אבל
מני עדיף אבל
שואל השאלה:
השם הנבחר הוא מני
השם הנבחר הוא מני
נו באמת
או גרי או מוטי
גבנץ
מיקמקון637
אני עדיין עם גבי
אבל גבנצ זה הכי חמודד
באותו הנושא: