32 תשובות
עזבי הכל
תקראי לו גבי
מני
גבנצ
שואל השאלה:
התלבטות קשה
ג'רי
מיקי איזה שם יותר טוב לעברי מיקי?
אנונימי
וואי ג'רי זה נדיר גם גבנצ חמוד
XO_
מייטי.

(על שם מייטי מאוס)...
עדיף מני
אבל אפשר גם
ג'רי
מיקי
פיץ
אללה

ואז תוכל להגיד
אללה הוא עכבר
חדמש מני
מיקי ואז הוא יהיה מיקי מאוס
גבנצ
וואט, שניהם טוביםםםםםםם
אבל גבנצ
אבל גבנצ זה חמודד
העכבר מני
מני
תקראו לו פינחס סוף ואז אנשים יגידו את זה מהר וזה יצא משהו מצחיק
וואי וואי זה קשה
מני עדיף אבל
שואל השאלה:
השם הנבחר הוא מני
נו באמת
או גרי או מוטי
מיקמקון637
אני עדיין עם גבי
אבל גבנצ זה הכי חמודד