5 תשובות
קודם כל מזל טוב
ואני לא חושבת שיכעסו עלייך את יכולה להסביר שההורים שלך אמרו לך לעשות משהו קטן בלי הרבה אנשים ולא יכלת להזמין את כולם
ואני לא חושבת שיכעסו עלייך את יכולה להסביר שההורים שלך אמרו לך לעשות משהו קטן בלי הרבה אנשים ולא יכלת להזמין את כולם
הרבה מזל טוב מהממת ולגבי השאלה אני באמת לא חושבת שיכעסו (: פשוט תזמיני את החברות\חברים באמת הכי טובים שלך
שואל השאלה:
תודה לכםם❤ :)
תודה לכםם❤ :)
אנונימית
תעשי כמה מפגשים עם קבוצות חברים אחרות זה מה שאני עשיתי וזה גם ממש כיף כמה ימי הולדת
לעשות 2 ימים הולדת