4 תשובות
זה לא כיף עדיף הליכון
אנונימית
כן, אני קניתי וזה עשה לי פלאים :)
עדיף אופניים רגילות ככה אפשר גם להתנייד ולטייל
כן, זה מאוד בריא
כן, זה מאוד בריא
באותו הנושא: