6 תשובות
לא שמעתי אני גם מחיפה
אני חושב שעדיף לך להמתין להודעת פיקוד העורף.
אולי תשני בממד אם יש לכם בבית?
לכי לישון מקסימום יעירו אותך בלילה
שמעתי אבל עזבי זה כבר היה לא יהיה שוב בטח
גם אני שמעתי.
תלכי לישון, סביר להניח שלא יירו יותר.