11 תשובות
לדעתי, זה לא מביך
מה הבעיה בזה?
שואל השאלה:
^^^למה?
אנונימית
מביך , לא יודעת למה בדיוק אבל אני ממש מתביישת בזה חחח
אנונימית
זה לא מביך ושיתפוצצו כולם
זה לא מביך זה כולה אתר
אני מתבייש לומר ומסתיר את זה
אנונימי
כי הרבה מהאנשים תופסים טת זה כדבר מביך
זה לא מביך
לא מביך תלוי איזה בן אדם אתה